Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J62a57n92a 96M86a78j77o42v21á

24. 1. 2017 12:38

Hm...tohle asi není typ humoru, kterému bych byla schopna a ochotna rozumět. Partnera si k porodu přece berete proto, že chcete, aby tam byl s Vámi a abyste spolu tuhle náročnou a důležitou dobu sdíleli.

A tady jsou z kontextu vytržené nepodstatnosti a z chlapů udělaní, s prominutím, sebestřední troubové.

Nerozumím, fakt ne.

3 7
možnosti
ŠP

Paní Majová, plně respektuji, že můj humor Vám nevyhovuje a preferujete odlišný styl. Je v pořádku, že každému připadá vtipné něco jiného a co se líbí jednomu, nenadchne pro změnu druhého :-) Výše zmíněné historky se staly/přihodily a my všichni zúčastnění jsme se jim několikrát nasmáli, aniž by se kdokoliv cítil uražen či zesměšněn, nebojte ;-) A co se týká mého porodu, můj partner byl (až na nějaký ten fórek) úžasným společníkem a jsem mu moc vděčná, že jsme to celé prožili spolu. Mimo jiné jsme si dokud to šlo, vyprávěli mezi kontrakcemi vtipy na odlehčení celé situace - jsme prostě takoví :-)

3 0
možnosti
JN

Milá paní, dovolíte mi dotaz? Ikdyž nedovolíte, přesto se zeptám.

Máte Děti?

0 0
možnosti
ŠP

Milý pane,dotaz dovolím �� Mám 3 děti.

2 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1466x

Seznam rubrik