Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Vím proč nejsem matkou.. posledních pár nocí jsem prospala jen díky prášku a po třech dnech jsem stín a mátoha :-( Ale máte můj obdiv!

0 0
možnosti
Foto

nejsem sadistka a nic zlého vám nepřeju ale moc jsem se nasmála:-)

malá technická- ve 3.40 vám u slova cihla vypadlo L

ale v tak časnou ranní hodinu a po takové pohodové noci se to dá chápatR^

0 0
možnosti
ŠP

Ano, výpadek písmena jsem sice zaregistrovala,ale až po limitu na případnou korekci.Každopádně se omlouvám a bystří čtenáři(stejně jako Vy) si určitě to správné slovo vydedukují :-)

0 0
možnosti
ŠP

Škatule hejbejte se v našem podání ;-D

0 0
možnosti
ES

No... Živě se dovedu představit. V tuto chvíli nezávidím!:-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1466x

Seznam rubrik