Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^já se pobavila a komentující pán bručoun mi to rozhodně pokazit nemohl

0 0
možnosti
ŠP

Lidové rčení "Není člověk ten,který by se líbil všem" bych v tomto případě pozměnila na "Není ČLÁNEK ten,který by se líbil všem". A jelikož jsme Bohu dík ve svobodné zemi, máte plné právo vyjádřit svůj názor,stejné právo psát "o ničem" mám i já ;-) Pokud článek nezapůsobil na Vaši trudomyslnost, navrhuji si zahrát třeba Jožina.Anebo tématické "prší".  Má slova berte prosím s nadsázkou, stejně jako i můj článek :-)

0 0
možnosti
ES

Pane Bürgere, proč nezkusíte taky napsat blog?

1 0
možnosti
PB

P19e44t77r 58B98ü36r43g76e23r

6. 10. 2016 12:52

...když nutkavá potřeba psát zvítězí - přestože psát není o čem.RvRv

0 1
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1466x

Seznam rubrik