Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

R^;-DVšechny otázky mají logické vyústění...například, máte-li hadr v ruce, kyblík s vodou, vytíráte podlahu a muž se zeptá, co děláte?...měla byste pochopit, že muž se tím vlastně ptá, né co děláte, ale proč to děláte...neb se mu podlaha zdála poměrně čistá a tudíž vaše počínání za zbytečné....chápete?

Rád bych se vyjádřil ke všem bodům, ale tolik prostoru tu není;-D

A mimochodem na kolenou se klečí, né dřepí:-)

1 0
možnosti
ES

Věčné téma. Chtělo by to žít s mužem a pak s ženou. Byly by rozdíly? Je to spíše v lidech, z mého pohledu. Jak kdo to má nastaveno. :-)

1 0
možnosti

Je to jen o žebříčku hodnot.

Mám ženu, kterou nadevše miluji, přesto, že ji občas nechápu. Nechápu, že si raději nechá ujet vlak, jenom proto aby uklidila, i když než se vrátíme, žádná návštěva nepřijde. Nechápu, že dokáže najít špínu na bakteriální úrovni. Nechápu, proč se ještě maluje, když nám za chvíli jede autobus.

Ale mám ji rád, i přesto, že ona mne často nechápe taky.

0 0
možnosti
ŠP

Každý jsme holt z "jiného těsta" a máme svá pozitiva i naopk nějaké ty mouchy, ale je to o tom, přesně jak píšete Vy : "Ale mám ji rád, i přesto, že ona mne často nechápe taky." A to je to krásné na tom všem :-)

1 0
možnosti
JK

Pokud žena má podle článku oblečení pár let stalé,ale stále zachovalé a kvůli toho, že už to není trendy, tak je prostě rozmazlená a neváží si peněz. A přesně takové mají nejvíce řečí, že chlap musí umět zabezpečit rodinu....akorát se to zabezpečení týká nejnovějšíma modníma výstřelkama.

1 0
možnosti
ŠP

Pane Knechta, berte prosím tento článek s lehkou nadsázkou ;-) Ne vždy se jedná o zlatokopecké paničky se sbírkou Gucciho kabelek, ženy jen zkrátka vnímají pohled na svůj šatník jinak než muži, hmm? :-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, tady je můj palec nahoru R^muže, karmu už jsem utrousil.Hezký den, dny i roky (to je můj patent)!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1466x

Seznam rubrik