Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Všimol som si jednu zaujímavú vec. Že kojenie na verejnosti vadí paradoxne hlavne ženám. Pred pár dňami som mal o tom debatu so svojou známou a tá bola tiež striktne proti. Že vraj je to trápne pre okolie. Pritom sama má 3 deti.

Ako muž sa na to dívam asi takto: Ten istý erotický objekt v rôznych situáciách vzbudzuje úplne rôzne pocity. Odhalené ženské kalhotky či podprsenka na verejnosti pôsobia úplne inak ako ženské plavky na verejnom kúpalisku. To isté platí aj o ženskom ňadre. Pokiaľ by si ženská "vyvalila" bezdôvodne svoje prsia na verejnosti, tak by to asi nebolo dôstojné. Pokiaľ však ženské ňadro slúži na to, aby zahnalo hlad malého človiečika, tak je to absolútne v poriadku. Ako muž pri pohľade na kojacu ženu nevidím žiadny náznak erotiky - vnímam to skôr ako jeden z najkrajších obrazov, aký život môže poskytnúť. 

V mojej prítomnosti kojila moja sestra či manželka môjho kamaráta - a nikto s tým nemal najmenší problém.

Ak tam niekto cíti náznak exhibicionizmu, môže mať do určitej miery pravdu. Ale ja ten exhibicionizmus vidím v úplnej inej podobe - každá matka sa chce ukázať, že je dobrá matka, že správne pristupuje k výchove svojich detí. A u žien, ktoré to odsudzujú, cítim určitú závisť, že iná žena robí to, čo oni nemohli/ nechceli/ báli sa robiť...

0 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1466x

Seznam rubrik