Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak vidí ženy mužské nepochopení ?

Můj oblíbený český stand up komik často hovoří o rozdílech mezi muži a ženami. Téma nekonečné samo o sobě, ale nutno uznat, že kupříkladu z jeho deseti uvedených bodů ženské logiky se poznávám ve všech jedenácti… 

Ale abychom i my ženy dostaly možnost se veřejně bránit a obhájit tak své (pro muže tolik mystické až kosmicky antilogické) myšlení, pokusím se hovořit za většinovou část nás žen – stavilo se u mne na kávu několik kamarádek, postěžovaly jsme si na své protějšky, z čehož jsem následně vyhodnotila skupinový názor.

Ano, skupina radikálních feministek právě asi plive na své monitory a degraduje nás na nonemancipované slepice, ale co už s námi…

 

Muži nikdy nepochopí nám dobře známou větu: „Nemám co na sebe!“

Myslí, že se jedná o prachobyčejný rozmar či absenci rozhodnosti, ale pánové musíte se podívat na podstatu věci hlouběji. Vidíte jen napráskané skříně a šatníky, ale napadlo vás někdy se zamyslet nad jejich obsahem? Třetina z toho jsou věci, které mají bohužel konstantní čili neměnnou konfekční velikost bez ohledu na naši naopak nekonstantní postavu (zkrátka jsou malé). Proč je nevyhodíme, neprodáme nebo nedarujeme? Protože zase brzo zhubneme do velikosti, kterou jsme měly naposledy v 17ti a před dvěma dětmi. Pak ušetříme rodinný rozpočet od nákupu věcí nových, protože pouze obnovíme stávající Bohem zapomenuté komínky prádla. Myslíme ekonomicky! Druhá třetina čítá oblečení, které nadělalo parádu několik sezon zpátky. Jsou to oblečky sice zachovalé, líbivé, ale soudobý trend je holt jinde. Jelikož se ale módní vlny neustále vracejí, je v pořádku být připravena na jejich flash back.Opět ekonomická stránka věci.  Pouze poslední třetina šatníku nabízí outfit odpovídající soudobému kurzu a zároveň velikostně přijatelný. A z toho mála si musíme v šibeničním časovém limitu vybrat, tak se na to zkuste podívat takhle! 

Muži mají někdy opravdu hloupé nelogické otázky!

Kupříkladu- Dřepím v koupelně na kolenou, v ruce mám hadr, vedle sebe kbelík a vytírám podlahu. Přichází muž a ptá se: „Co děláš?“ Chvíli na něj civím, jestli je to jako fórek nebo provokace a tak stejně hloupě i odpovím: „ Mám v ruce hadr, vedle sebe kbelík… Hraju šachy.“ Převrátí oči v sloup a sykne: „Bože, ty máš zase náladu.“ Hloupá otázka=hloupá odpověď, logické.

Muži mají tendence nám vysvětlovat nepodstatnosti!

Propitvat se informacemi, které my vyhodnotíme jako nedůležité, tudíž nás to nezajímá. Příklad-  Muž:  „Musíme v autě vyměnit součástku XY.“ Já: „Nevím co to je. Autům nerozumím (nemám potřebu rozumět).Hlavně mi to nevysvětluj! “ Muž: „Představ si válce a ….“ Pokračuje v několikaminutové přednášce od válců k motoru až po hadičky do ostřikovačů. Vypínám zvuk a sleduji jeho mužnou tvář, jeho dokonalé rysy a rozplývám se nad jeho plnými rty, které v záplavě slov vypadají ještě vášnivěji. Miluji jeho oči, jeho voňavé vlasy, miluji ho! Výklad je u konce. Muž: „Rozumíš tomu už?“ Já: „Ne, ztratila jsem se u válců. Říkala jsem ti, ať mi to nevysvětluješ, jenomže ty mě vůbec neposloucháš!“ Něco nelogického? Ne.

Muži neumí být mnohdy konkrétní!

Na otázku: „Co mám zítra uvařit?“ se prakticky vždy dočkám odpovědi: „Mě je to jedno, uvař, co chceš.“ To je tak těžké, vyjádřit svou představu večeře? A vůbec, mě je to jedno taky, ztrestám vás všechny, bude žemlovka!

Muž nikdy nepochopí zrádnost biochemické bouře kolísajících hormonů!

Mám týden v měsíci, kdy procházím silnou emoční nestabilitou (jedná se o týden před tím týdnem, kdy je to zabité úplně).

Například, když ráno zjistím, že mi povadá, doslova umírá, fialka v malém květináčku, chce se mi plakat. S lítostí vzpomínám, jak jsem ji opečovávala, s láskou zpívala „Rozvíjej se poupátko“ a teď je všechno pryč. Její květ už nebude dále těšit mé oko… Zaslouží důstojné rozloučení. Pláču.

Za to o týden později, když se ráno probudím, je mi zle, mám křeče v břiše a pokud si nelupnu brufen na křížové bolesti, nechoďte mi do cesty. Zase zvadla další kytka. Je mi to jedno, protože jsem ji stejně asi nezalívala, co já vím. Mrsknu ji do koše i s květináčem – ostatně ten mě štval taky. Až mi zabere prášek, koupím nový.

Jenomže to né já, ale to opravdu ty hormony! 

 

Mohla bych ve výčtu vzájemného nepochopení pokračovat dále a niterněji, ale nebudu. Muži stejně ženy nikdy úplně nepochopí a tak je tomu i naopak. Hlavně že se máme i přesto rádi :-)

Holt jedni jsou z Marsu,

druhé zase od  Venuše.

Konfrontacím pauzu,

dvě planety, jedna duše.

Autor: Šárka Podhányiová | čtvrtek 18.2.2016 8:02 | karma článku: 21,92 | přečteno: 954x
  • Další články autora

Šárka Podhányiová

Partnerské etudy aneb bez peněz na rande nelez

"Ženy jsou jako moderní obrazy. Budete-li jim chtít porozumět, nikdy si jich neužijete." Freddie Mercury

6.11.2019 v 8:01 | Karma: 21,45 | Přečteno: 1062x | Diskuse| Ona

Šárka Podhányiová

Kdo "sežere" vyhraje aneb harfa, jednorožec a duha v čokoládě

Tisknu se zády ke zdi a snažím se zklidnit zrychlený dech, který mě spolu se silným tlukotem srdce může prozradit. Slyším je, blíží se...! Přivírám oči a tiše doufám, že si mě nevšimnou a jen proběhnou ven. Nedýchám...

31.10.2019 v 8:01 | Karma: 16,79 | Přečteno: 384x | Diskuse| Ona

Šárka Podhányiová

Má Sophiina volba aneb princezna Bojovnice

"Jsem povinen Vám sdělit i všechna možná rizika operace, kterou Vaše dcera dnes podstoupí." Oznamuje mi lékař a já dále slyším jen pojmy jako "rozvrat vnitřního prostředí s fatálním koncem", "tepenné krvácení" či "ruptura tumoru"

16.10.2019 v 8:01 | Karma: 31,92 | Přečteno: 1272x | Diskuse| Ona

Šárka Podhányiová

Selfie rauš aneb bezcitností ku fotečce pouhé

Bez mobilu v dnešní době ani ránu. A pokud jste teenager tak je pro vás stav baterie otázkou celé své vlastní existence a počet čárek na wifi důležitější než cokoliv jiného. A o fotografování za jakoukoliv cenu škoda mluvit...

14.10.2019 v 8:01 | Karma: 23,99 | Přečteno: 597x | Diskuse| Společnost

Šárka Podhányiová

"Vyděržaj pioněr" aneb Jak jsem šla na poštu

"Znáte ten vtip o České poště? Ne? Nevadí, to dojde později..." Vtípků o České poště je pravděpodobně víc než o Chucku Norrisovi. Akorát tedy s tím rozdílem, že ty o poště se povětšinou zakládají na holých faktech. Nebo ne?

11.10.2019 v 8:01 | Karma: 31,57 | Přečteno: 1644x | Diskuse| Zlín
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

V Letech otevřeli památník holokaustu Romů a Sintů. Za války tam stál koncentrák

23. dubna 2024  9:59,  aktualizováno  11:30

Muzeum romské kultury otevřelo dnes Památník holokaustu Romů a Sintů v Čechách v Letech na Písecku....

Kolegu lídra kandidátky AfD zadrželi, dával Číně informace z europarlamentu

23. dubna 2024  8:38,  aktualizováno  11:30

Německá policie zadržela v noci v Drážďanech spolupracovníka Maximiliana Kraha, lídra kandidátky...

Wagnerovec po návratu z fronty zavraždil ženu, tělo rozřezal do dvou kufrů

23. dubna 2024  11:26

Rusko se v souvislosti s návratem vojáků z ukrajinského bojiště potýká s narůstající kriminalitou....

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:22

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1466x

Seznam rubrik